10 vuotta sitten minä...

  1. Olin ensimmäistä vuotta kaukosuhteessa Poisiin
  2. Olin Mursu
  3. Asuin Helsingissä

5 vuotta sitten minä...

  1. Asuin Lontoossa Poisin, G:n ja siskon kanssa
  2. Olin toista vuotta ensimmäisessä työpaikassani
  3. Join välillä liikaa ja tein asioita joita häpeän vieläkin

3 vuotta sitten minä...

  1. Olin raskaana (mutta en tiennyt sitä vielä)
  2. Asuin omassa asunnossa Poisin ja K:n kanssa, ja halusin K:sta eroon
  3. Olin 'ylentynyt' manageriksi työssäni

1 vuosi sitten minä...

  1. Olin yksivuotiaan työssäkäyvä äiti
  2. Olin huono keskittymään töissä
  3. Suunnittelin maastamuuttoa

Tähän asti tänä vuonna minä...

  1. Olen myynyt televisioni (tai siis Pois on myynyt meidän TV:n)
  2. Olen kiinnostunut buddhalaisuudesta (käytännön tasolla)
  3. Olen suunnitellut maastamuuttoa

Eilen minä...

  1. Jätin väliin joogatunnin koska oikea ranteeni on kipeä
  2. Totesin taas kerran että inhoan työtäni enkä tiedä jaksanko odottaa vielä kaksi viikkoa ennen kuin sanon itseni irti
  3. Olin onnellinen kun näin Pagulin kotiintultuani ja hän halusi heti maitoa

Tänään minä...

  1. Menen lääkärille oikean ranteeni kivun takia
  2. Linkitän ensimmäisen kerran toiseen blogiin
  3. Jätän soittamatta asiakkaalle jolle minun olisi pitänyt soittaa jo ajat sitten

Huomenna minä...

  1. Saatan jäädä kotiin jos Paguli vaikuttaa huonovointiselta ja/tai riippuen siitä mitä lääkäri sanoo ranteestani
  2. Jos en jää kotiin, menen tiedotustilaisuuteen hotellissa
  3. Lämmitän saunan

via marinadi