Lisaa kysymyksia Pagulilta:

"Mutta aiti, miksi tama maailma on niin vanha?" "Mutta P(aras)K(averi) sanoo etta se ei ole vanha"

"But Mummy, why are there bugs in the world?"

Ja viela imetyksesta. Se jatkuu toistaiseksi - Paguli taitaa olla spektrumin 'avid nurser' paasta, harvemmin minakaan kuulen/luen yli kolmevuotiaasta joka haluaa imea viela useasti yolla, muutaman kerran paivalla seka aina nukkumaanmennessa (ei paivaunille). Tahan pitaa tietysti merkita etta eilen poika nukahti kylla sohvalle Poisin syliin (maitoa oli otettu vahan aikaisemmin mutta ihan viimeiseksi poika kavi juomassa vetta lasista). Katselimme kaikki West Wingia joten olin laiska enka lahtenyt viemaan poikaa ylakertaan vaikka oli selkeasti valmis nukkumaan. Nyt nayttaa epailyttavasti silta etta olen raskaana ja toivoinkin kai etta maidon vaheneminen raskaana ollessa edesauttaisi tuota nukahtamisasiaa. Aion kuitenkin jatkaa imetysta, se sattuu vahan mutta ei kuitenkaan hairitsevasti. Joskus kylla puhun pojalle kivusta ja pyydan etta lopetetaan imetys talla kertaa tahan, sekin tuntuu nykyaan sopivan useimmiten.

Olenko laiska kun en ole itse aktiivisesti 'opettanut' poikaa nukahtamaan ilman rintaa? Tottakai olen ajatellut asiaa - joskus itseani ahdistaa jatkuva oinen imetys ja joskus Poisilta on tullut kommenttia etta hanta arsyttaa kun ei voi itse nukuttaa poikaa. Mutta kun olen miettinyt sitten tosissani keinoja ja lukenut esim. No Cry Sleep Solution -kirjan vinkkeja tms. niin aina olen tullut tulokseen etta annan mieluummin ajan hoitaa homman, kylla poika siita jossain vaiheessa luopuu itsekseen. Ja niin nyt tuntuu kayvan.